Klachtenprocedure

Medewerkers van Rodante doen hun best om jou op een professionele manier te helpen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.

Interne procedure

Het is raadzaam om eerst in gesprek te gaan met de betrokken medewerker. Een goed gesprek helpt vaak om weer met elkaar verder te kunnen.

Mocht een gesprek met de betrokken medewerker niet tot een oplossing leiden, dan kan je ook contact opnemen met de leidinggevende van de medewerker.

Komen jullie er dan nog steeds niet uit, dan kan er een officiƫle klacht ingediend worden bij de interne klachtencommissie. Dit kan via het emailadres: info@rodante.nl of via het adres: Dampten 16, 1624 NR Hoorn.

Binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht neemt de directie telefonisch contact met je op. Je krijgt binnen een week na ontvangst een inhoudelijke reactie. Ook wordt er informatie gedeeld over hoe je direct een klacht kan indienen bij de externe commissie.

Wij streven ernaar om je klacht binnen 15 dagen bij de interne klachtencommissie af te handelen.

Externe procedure

Het is daarnaast ook altijd mogelijk direct een klacht in te dienen via het externe klachtenportaal erisietsmisgegaan.nl (www.erisietsmisgegaan.nl).